DK Agency
Strøget 38
7430 Ikast
Telefon: +45 92 92 91 95
CVR: 40221794

Webshop@dkagency.dk

Hvis du oplever problemer med din ordre på webshoppen eller ved brug af webshoppen generelt, bedes du kontakte vores kundeservice.

Hvis der er nogen dele af "Vilkår og Betingelser", du ikke forstår, anbefaler vi, at du kontakter kundeservice, inden du begynder at handle på webshoppen.

Vigtig bemærkning
Læs venligst vilkårene og betingelserne grundigt, inden du handler på Kopenhaken-webshoppen.

Disse vilkår og betingelser ("Vilkår og Betingelser") gælder, når du bestiller eller køber varer fra webshoppen. Vilkårene kan opdateres fra tid til anden, f.eks. for at afspejle ændringer i teknologi, vores forretningsmodel, vores systemkapacitet eller relevante love og regler.

Derfor beder vi dig acceptere vilkårene og betingelserne hver gang du handler hos os. Enhver henvisning til "du" eller "din" betyder dig som bruger af webshoppen, og enhver henvisning til "vi", "os" eller "vores" betyder Kopenhaken. Hvis du ikke er enig i disse vilkår og betingelser, kan du ikke bestille eller købe varer fra webshoppen.

Du har ret til at annullere dit køb uden at angive en grund op til 14 dage efter den dato, hvor du eller en tredjepart, som ikke er transportøren, tager fysisk besiddelse af varerne. Du kan læse mere under "Fortrydelsesret". Reglerne om manglende overensstemmelse i henhold til Købeloven gælder for dit køb, hvilket betyder, at du har visse lovbestemte garantier for, at varerne er i overensstemmelse med aftalen.

BESTILLING
Webshoppen er åben 24 timer i døgnet, men kan være lukket til tider for vedligeholdelse. Vi forsøger så vidt muligt at udføre sådanne vedligeholdelsesopgaver om natten.

En ordre placeret på en helligdag eller i weekenden vil blive behandlet den følgende hverdag, eller en af de efterfølgende hverdage i travle perioder.

Hvornår forbeholder vi os retten til at annullere en ordre?

Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre eller køb uden at være ansvarlige for erstatning eller andre omkostninger i nogen af følgende situationer:

a) Dine betalingsoplysninger er forkerte eller kan ikke verificeres.
b) Din ordre er afgivet med det formål at begå svindel eller i forbindelse med en kriminel handling eller anden ulovlig aktivitet.
c) En utilsigtet fejl er opstået i webshoppen, såsom en betalingsfejl osv.
d) Der er en fejl i lagerbeholdningen, og den vare, du bestilte, er ikke tilgængelig.

Hvornår er du bundet af en ordre?

Før du placerer en ordre, har du mulighed for at ændre alle oplysninger, du har indtastet – dette inkluderer leverings-, fakturerings- og betalingsoplysninger. Du har også mulighed for at ændre din ordre eller fjerne varer fra din kurv, før du afslutter ordren.

Når du klikker på "Betal" og kvitteringen vises på din skærm, er du bundet af købekontrakten. Du vil modtage en e-mail, der bekræfter din ordre.

Efter indgåelse af kontrakten gælder reglerne om fortrydelse – se den specifikke sektion om "Fortrydelsesret" nedenfor. Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du har lavet en fejl under din bestilling – de er klar til at hjælpe dig.

Adgang til information
Vi gemmer information, herunder ordrebekræftelsen, i en vis periode, og vi anbefaler, at du også gemmer disse dokumenter, da de muligvis ikke er tilgængelige på webshoppen senere.

Antisvindel-foranstaltninger
For at beskytte dig og vores andre kunder mod svindel og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau for onlinekøb, kan vi udføre en verificeringskontrol. En verificeringskontrol kan omfatte kontrol af de data, du indsender ved bestilling, herunder din adresse og betalingsoplysninger.

BETALING
Vi accepterer følgende betalingsmetoder på Kopenhaken webshop:
Dankort, Mastercard, Visa, MobilePay (Danmark), PayPal, Google Pay og Apple Pay

CVV (Card Verification Value)
Hvis du betaler med kreditkort, vil du blive bedt om at indtaste kortets sikkerhedskode. Du finder den trecifrede CVV-sikkerhedskode på bagsiden af dit kreditkort – normalt i højre side. Denne sikkerhedskode er nødvendig for at gennemføre betalingen og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau.

Betalingsprocedure
Når dine køb er pakket og forlader vores lager, klar til afsendelse, vil din betaling blive trukket på den valgte betalingsmetode.

Priser og levering
Alle de angivne priser for produkter inkluderer skatter og moms. Omkostninger i forbindelse med levering, fragt eller porto kan variere og vil blive tilføjet til hver ordre. Mulighederne og priserne vil være tydelige, når købet foretages.

Alle gældende importafgifter, toldafgifter, mæglergebyrer, lokale salgsskatter og andre ekstra omkostninger er kundens ansvar og skal betales af dig ved modtagelsen af forsendelsen. Hvis der gælder skatter, skal du betale disse for at frigive din ordre. Derudover kan lokal toldpraksis kræve, at du giver yderligere oplysninger for at frigive din ordre. Disse regler varierer fra land til land. Regeringen i dit land fastsætter told og skatter. For mere information bedes du kontakte din lokale toldmyndighed.

Valuta
Priserne på webshoppen vises i forskellige valutaer afhængigt af din placering. Bemærk, at hvis du ændrer din placering eller leveringsadresse, kan dette påvirke prisen og leveringsomkostningerne.

LEVERING

Vi tilbyder gratis levering, hvis din ordre overstiger 399 DKK

For ordrer under 500 DKK vil leveringspriserne variere afhængigt af den valgte transportør og leveringsmetode. Mulighederne og priserne vil være tydelige, når købet foretages.

Leveringsmuligheder og estimerede leveringstider
Vi forsøger at sikre, at ordrer placeret før kl. 12:00 afsendes samme dag. Ordrer placeret efter kl. 12:00 vil normalt blive afsendt inden for 1-2 hverdage.

Normal service i Europa er afsendelse indenfor 2-3 hverdage.

Hvis du har problemer med at finde ud af dine forsendelsesomkostninger, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på webshop@dkagency.dk

Forbehold vedrørende tidsestimater for alle leveringsmuligheder
I travle perioder eller for leverancer til små øer kan der opstå forsinkelser i forhold til de angivne leveringstidsestimater.

RETURNERINGER OG REFUSION

Du er altid velkommen til at returnere dit køb inden for 14 dage, hvis det ikke lever op til dine forventninger. Omkostningerne i forbindelse med din returfragt påhviler dig. Du kan købe en returlabel fra os, eller du kan vælge selv at stå for det.

Ombytning til noget andet? Desværre kan vi ikke tilbyde ombytninger. Heldigvis er der en simpel løsning: Hvis du ønsker en anden størrelse eller farve, eller måske en helt anden vare, skal du blot returnere dine varer som beskrevet nedenfor og derefter placere en ny ordre.

Hvordan returnerer man?

Opret din returnering og få en returlabel her. Tilgå Kopenhakens returportal her - Du vil derefter modtage din returlabel via e-mail. Du vil også modtage en returformular, som du skal vedlægge i pakken.

Vi anbefaler altid, at du sikrer dig en kvittering som bevis på, at pakken er sendt – for en sikkerheds skyld, hvis den skulle blive væk undervejs. Du er ansvarlig for din returnering, indtil vi har modtaget den.

Refundering
Når vi har modtaget din returnering, vil vi behandle den hurtigst muligt.

Du vil automatisk modtage en e-mail med at varen er taget retur, samt hvilket beløb vi refunderer. Prisen for retur fratrækkes returbeløbet. Refusionsbeløbet vil blive tilbageført til din konto via den betalingsmetode, du brugte ved købet. Beløbet vises normalt på din konto inden for 2-7 hverdage, afhængigt af kortudbyderen.

FORTRYDELSESRET
Du har ret til at fortryde dit køb uden at angive en grund inden for 14 dage. Din fortrydelsesret udløber 14 dage efter den dato, hvor du eller en tredjepart, der ikke er transportøren, tager fysisk besiddelse af varerne.

Ved flere varer bestilt i én ordre og leveret separat (dvs. separate leverancer), udløber fortrydelsesretten 14 dage efter den dato, hvor du eller en tredjepart, der ikke er transportøren, er i fysisk besiddelse af den sidste leverance.

For at udøve din fortrydelsesret skal du informere os (se kontaktoplysninger nedenfor) om din beslutning om at fortryde ordren via en utvetydig erklæring (f.eks. e-mail).

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din returnering, før fortrydelsesfristen er udløbet.

Virkning af fortrydelsesret
Hvis du fortryder dit køb, refunderer vi din betaling for ordren. Dette vil ske inden for 14 dage fra den dag, hvor vi er blevet informeret om din beslutning om at fortryde købet. Vi vil foretage refusionen ved brug af samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet; under alle omstændigheder vil du ikke pådrage dig nogen gebyrer som følge af refusionen.

Vi vil tilbageholde refusionen, indtil vi har modtaget varerne.

Du er ansvarlig for de direkte omkostninger ved returnering af varerne, men du kan få en returlabel via vores returportal.  Tilgå Kopenhakens returportal her

Du skal returnere varerne til os uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder inden for 14 dage fra den dag, hvor du meddeler os, at du fortryder købet. Fristen er overholdt, hvis du sender varerne inden fristens udløb. Vi anbefaler, at du beholder din kvittering som bevis på afsendelse af pakken. Du hæfter kun for en eventuel forringelse af varernes værdi som følge af håndtering af dem, der påvirker varernes natur, egenskaber eller funktion.

Mangelfulde, defekte eller forkerte varer
Hvis du har modtaget varer, der er defekte, eller hvis en del af ordren mangler, eller vi har leveret de forkerte varer, bedes du kontakte vores kundeservice.

Du er ikke ansvarlig for nogen omkostninger forbundet med returnering af defekte eller forkerte varer. Vi refunderer købsprisen og leveringsomkostningerne, når vi har modtaget varerne, medmindre du vælger at bestille nye varer i stedet for de oprindelige.

ANDRE VILKÅR

Vi tager forbehold for ændringer i skatter, prisfejl og tastefejl osv.

Webshop-opdateringer
Vi gør vores bedste for at holde webshoppen opdateret og sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne er korrekte. Dog kan stavefejl, prisfejl og fejl i tilbud, beskrivelser og andre produktoplysninger forekomme, og nogle gange finder vi, at prisen på en vare er blevet vist forkert.

Privatlivspolitik
Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Læs venligst vores privatlivspolitik, der forklarer, hvordan vi bruger de persondata, du giver under bestillingsprocessen, og gennem din generelle brug af webshoppen.

Klageadgang
Hvis du ønsker at klage over varer købt hos os, bedes du kontakte vores kundeservice. Du kan kontakte vores kundeservice pr. telefon, e-mail eller brev.

Klage over varer købt hos os kan indgives til:
Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, Danmark. Det er også muligt at indgive en klage online via www.forbrug.dk.

Du kan også bruge EU-Kommissionens online klageregister til at indgive din klage. Dette er især relevant, hvis du er en forbruger, der bor i et andet EU-land. Du kan indgive klagen via dette link:

Når du indgiver din klage, bedes du oplyse vores e-mailadresse: webshop@dkagency.dk

Hvis vi ikke kan nå til enighed gennem Center for Klageløsning, har du ret til at indgive en klage til Forbrugerklagenævnet. Hvis du ønsker at indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, kan du følge dette link:
https://www.forbrug.dk/klagemuligheder-og-ankenaevn/klager-over-kob-i-danmark-varer-og-ydelser/

Lovvalg og værneting
Alle aftaler indgået mellem dig og os i henhold til disse vilkår og betingelser er underlagt dansk lov. Enhver tvist, der måtte opstå i forbindelse med denne aftale, herunder dens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark. Som forbruger kan du anlægge sag mod os ved domstolene i din bopæl.